KoMus and KOPRA-M: psychometric analysis of two musical competency tests adapted for Norwegian primary school students.
Nørstebø, Kirsti; Knigge, Jens. 2024, Frontiers in Education. Vitenskapelig artikkel.
Peripatetic music teachers’ experiences of primary school music teaching: Case OutMus.
Lauten, Ingrid Hesjedal. 2024, Nordic Research in Music Education. Vitenskapelig artikkel.
OutMus resultater «students’ learning outcomes».
Knigge, Jens; Nørstebø, Kirsti. 2024, OutMus Forskningsformidlingsseminar. Faglig foredrag.
OutMus resultater «teachers’ & leaders’ experiences».
Angelo, Elin; Aubert, Jean; Hauen, Mali; Nørstebø, Kirsti; Øien, Ola Buan. 2024, OutMus Forskningsformidlingsseminar. Faglig foredrag.
Challenges, experiences and reflections on large group instrumental tuition in primary schools through Project OutMus from the peripatetic teachers’ perspective.
Lauten, Ingrid. 2023, MiU23: Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning. Vitenskapelig foredrag.
Pupils’ Perspectives on Different Types of Music Teaching in Primary Schools.
Nørstebø, Kirsti; Øien, Ola Buan. 2023, MiU23: Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning. Vitenskapelig foredrag.
When kulturskole-teachers teach in primary schools: Effects of different didactical concepts on primary school students’ musical competency development.
Nørstebø, Kirsti; Knigge, Jens. 2023, MiU23: Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning. NORDVitenskapelig foredrag
A dangerous life: Music and art living on the edge (of education).
Hauen, Mali. 2022, MiU22: Utforskende perspektiver i musikk og utdanning. Vitenskapelig foredrag.
OutMus-prosjektet – Metodologiske refleksjoner rundt en kvasi-eksperimentell studie.
Knigge, Jens; Nørstebø, Kirsti. 2022, CERMINAR. Vitenskapelig foredrag.
Outcomes of Instrumental Tuition and Playing in an Ensemble –Teaching Music in Cooperation Between Primary and Music Schools (Project OutMus).
Knigge, Jens. 2022, DYNAMUS seminar: Musikkopplæring for barn og unge i Norge, med vekt på grunnskole og kulturskole. Vitenskapelig foredrag.
Measuring musical competence in Norwegian primary school children – Adaption procedure of tests that assesses musical competency core areas from the Norwegian primary school curriculum in music.
Nørstebø, Kirsti; Knigge, Jens. 2022, MiU22: Utforskende perspektiver i musikk og utdanning. Vitenskapelig foredrag.
Effekter av instrumentalundervisning og ensemble-spilling i klasserommet — Musikkundervisning i samarbeid mellom kulturskole og grunnskole.
Knigge, Jens; Angelo, Elin; Hauen, Mali; Nørstebø, Kirsti; Rypestøl, Trygve. 2022, MiU22: Utforskende perspektiver i musikk og utdanning. Vitenskapelig foredrag.
See also the complete list on CRISTIN.