Workshop med en nestor innen studentaktiv undervisning helt eller delvis på nett.

Professor Gilly Salmon (bildet hentet fra https://www.gillysalmon.com/)

I månedskiftet august/september, er vi så heldige å få besøk av  professor Gilly Salmon. Hun har vært en læringsinnovatør i mer enn 30 år og er en av verdens ledende tenkere innen digital og blandet læring.

Hun forsker og publiserer bredt om temaene innovasjon og endring i høyere utdanning og utnyttelse av ny teknologi av alle slag i læringens tjeneste.

Hun er internasjonalt kjent for sine betydelige bidrag til fremtidens utdanning, inkludert forskning, innovasjon, programdesign, undervisningsmetoder og bruk av ny teknologi.

Her kan du lese mer om Gilly og hennes arbeid.

Foreløpig plan for Work-shop’en:

Onsdag 31. august 2022.

12:00-13:00 Lønsj

13:00-18:00 Studieprogramdesign.  I denne bolken ser vi på framtidige visjoner, hva ønsker vi og hvor ønsker vi å gå med studieprogrammet. Overordnet nivå.

Torsdag – 08.30-15.30 (Inkludert god lønsjpause)

I denne bolken jobber vi i grupper med de ulike fagene som utgjør Personalledelse og kompetanseutvikling. Gruppene vil være tverrfaglige, i den forstand at faglærer, representatner fra KOLT, studieadministrasjon, studenter, ledelse jobber sammen om å utvikle detaljerte aksjonsplaner og visuelle uttrykk.

Målet er å komme ut med en god plan for underviser med konkrete aksjonsmål på hva som må gjøres for å redesigne til en mer studentaktiv og delvis nettbasert undervisning.

Fredag – 08:30-12:00

Fortsettelse av torsdag.