Vitenskapelige artikler
Rusk, F og Rønning, W (2021) Group work as an arena for learning in STEM education: negotiations of epistemic relationships
Johan, L og van den Heuvel-Panhuizen, M (2024) Using conceptual metaphors as lenses to understand fifth-grade students’ understanding of fraction constructs
Rusk, F (red) (2021)Videoforskning på ulike læringsarenaer: Mangfoldig videodata i pedagogisk forskning og utvikling
Lysberg, J (2021) Video-stimulated recall som datainnsamlingsmetode
Berg, I og Rusk, F (2021) Det store i det lille: detaljert videoanalyse av gruppearbeid
Rønning, W (2021) Video som endringsvertøy i pedagogisk utviklingsarbeid
Nilsberth, M. Rusk, F. og Tollåli, C. A (2021) Klasseromsinteraksjon gjennom kameralinsen: en videobasert studie av lærerens relasjons- og emosjonsarbeid i klasserommet
Andre publikasjoner
Berg, I (2021) Masteroppgave: Motstand i interaksjon: Et skjær i sjøen eller en mulighet for læring?