Regionsstyret SOT

Leder: Ida Marie Eidem
Mail: leder.sot@so.nord.no
Tlf: +47 970 30 783

Studentorganisasjonen i Trøndelag (SOT) er det øverste studentpolitiske organ under Studentorganisasjonen nord (SON), for studiestedene ved Nord universitet avdeling Trøndelag. Stjørdal, Levanger, Steinkjer og Namsos. SOT jobber for å ivareta studentenes velferd, rettigheter og interesser.

Vi er her for å jobbe for Trøndelag studentenes beste! Hvis det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt via mail eller tlf. Det er også mulig å komme innom kontoret, på campus Levanger, for en prat.

Nestleder: Frida Julie Dyrendalsli
Mail: nestleder.sot@so.nord.no
Tlf:

Velferdsansvarlig: Niklas Moe

Velferdsansvarlig jobber for å tilrettelegge velferdstiltak for studentene, samt skape lyspunkt under de tøffeste periodene i studietiden.

Regionsstyret består av Leder, Nestleder, og Velferdsansvarlig, samt valgte representanter fra hvert studiested. Leder og nestleder velges på årsmøte for SOT, og de resterende plassene velges på årsmøte ved hvert enkelt studiested.