Kjære Bodøstudenter,

Studentorganisasjonen i Bodø reflekterer over et fantastisk semester preget av engasjement, fellesskap og minneverdige øyeblikk. Våren 2024 har vært en reise full av spennende arrangementer og meningsfylt samarbeid. Her er noen av høydepunktene vi ønsker å dele med dere:

SOB-styret ønsker å takke engasjementsmiljøet og alle aktører som SOB har samarbeidet med gjennom året. Det har vært et lærerikt, utfordrende, givende og engasjert år. Likevel er en ekstremt dyktig gjeng som har blitt valgt inn til den nye styreperioden. Vi har full tiltro til at de kommer til å gjøre en utmerket jobb. Det blir spennende å følge med det påtroppende SOB-styret 2024/2025!

Med vennlig hilsen,

Styret i Studentorganisasjonen i Bodø 2023/2024

Styret i SOB 2023/2024 (f.v.): Vilde Gjevestad, Per Sverre Remen Singstad, Emma Oline Østvik, Magnus Haugen, Benedicte Larsen Mathisen og Edward Glorud Sveen