Tråd 1: Analyse og tall

Tilbake til konferansens programside

Keynote Ed Foster on Learning analytics

P35, PH170
Ed Foster
Nottingham University

P12 – NMBUs studiestartundersøkelse; den første studietidens betydning for senere studieproduksjon

P35, PH170
Ole-Jørgen Torp og Ulrik Meisner
Norges Miljø- og Biovitenskapelige Universitet

P4 – Hvordan få flest mulig studenter til å takke JA til studieplassen? 

P35, PH170
Ingrid Susanne Andersen
Universitetet i Agder

P14 – Erfaringer og utfordringer ved fokusgruppesamtale

P35, PH170
Kristine Lysnes
Universitetet i Bergen

P8 – Studenter spør – en kvalitetsikret og forebyggende digital spørretjeneste for studenter

P35, PH170
Anne Karin Mullay og Iselin Overskeid Vinje
Studentsamskipnaden SiO

W14 – Putting Learning Analytics into practice

P46, PA318
Ed Foster
Nottingham University

W13 – Fokusgruppesamtale som metode

P46, KK-lounge
Harald Åge Sæthre og Vilde Henningsgård
Kompetansenettverk for studenters suksess i høyere utdanning
 
Tilbake til konferansens programside