Bryggeri, burger og workshop: Campus 2040

Velkommen, tidsreisende, til vår søken etter en bedre morgendagens Campus! Bli med på en 2,5 timer lang reise der dine verdier former fremtiden. Sammen utforsker vi gleden og ambisjonene i student- og akademikerlivet, og bruker denne innsikten til å drømme om et levende Campus 2040. Dette eventyret handler om mer enn bare å se for seg, det handler om aktiv skapelse. Ta med deg humor, håp og et snev av nysgjerrighet. La oss sammen skape et campus 2040 der mening, formål og studenters suksess ikke bare er idealer, men grunnlaget for campuslivet. Vi ses i fremtiden!

Moderator workshop: Kasper Bredahl Rasmussen, rådgiver/læringskonsulent KOLT, Nord universitet

Sted: BÅDIN bryggeri

Her var det som beskrevet ovenfor en workshop kombinert med god mat og drikke.

Som en avslutning av workshopen fikk deltagerne utforme seg kreativt i grupper og laget postere som skal representere deres tanker og visjoner for campus 2040. Nedenfor kan du se et utdrag av posterne deltagerne laget: