ForVei: Forebyggende og forberedende aktiviteter for å integrere, støtte og trygge studenter på MN-fakultetet UiO.

Møtt, sett, hørt, respektert og likt. ForVei, et mangeårig suksesstiltak som virker positivt på studenthelsen, gjennomføringsevnen og trivsel hos studenter på MN-fakultetet ved UiO. Hvordan virker forebyggende veiledning og proaktivt relasjonsarbeid? Metode, filosofi, resultater og utfordringer, i vårt arbeid, vil bli belyst.

Om innleder:

Ilan Dehli Villanger er seniorrådgiver ved UiO og selvstendig næringsdrivende, og har tidligere vært headhunter og karriererådgiver. Ilan jobber i dag som prosjektleder i ForVei-prosjektet, som er spesialdesignede veiledningsaktiviteter rettet mot studenter og ansatte ved MN-fakultetet, UiO.