Oversikt over alle oppgavene med henvisning til Padlet veggene

Oppgave 1. Status
Når slutter studentene i løpet av det første semesteret og det første studieåret?
Hvilke resultat oppnår studentene i sitt første semester? Er det A, C eller F studenter som slutter? Er det mange av de nye studenter som sliter med psykiske problem (jfr. SHOT)?
Oppgave 2: Det vi må oppnå
Les notatet Hva ønsker vi å oppnå med mottaket?  (2 sider)
Hvor har dere styrker og svakheter blant de utfordringene som reises i notatet.
Har dere eventuelt andre utfordringer?
Skriv svarene i Padlet
Oppgave 3: Hvilke svakheter ser dere med hvordan dere sosialiserer studentene i dag?
Hvilke tiltak vil dere foreslå for å fjerne disse svakhetene?
Skriv svarene i Padlet
Oppgave 4: Ser dere mangler i den informasjonen som dere gir i dag, eller at den blir gitt feil sted eller i feil form?
Hvilke endringer bør dere gjøre med informasjonen.
Skriv svarene i Padlet
Oppgave 5: Hvordan knytter dere opp faget i mottaket? Er det endringer dere ser det er nødvendig å gjøre?
Oppgave 6: Informasjon i forkant
Med utgangspunkt i de tiltakene dere planlegger å gjennomføre mottaket. Hvordan og når må dere informere de nye studentene slik at de kan få det beste ut av tiltakene i semesterstarten?
Oppgave 7: Koordinering i forkant
Med utgangspunkt i de tiltakene dere planlegger å gjennomføre mottaket. Hvem må rekrutteres til å være med og hvordan må disse kurses? Hvilken infrastruktur er dere avhengig av og hvordan vil dere sikre at den er tilgjengelig og fungerer? Må dere vite noe om den enkelte student før mottaket og hvordan vil dere få fatt i denne informasjonen. Er det andre forhold dere må ha lagt til rette før studentene kommer?
Oppgave 8: Få organisasjonen med
Med utgangspunkt i de tiltakene dere planlegger å gjennomføre mottaket. Hvem trekkes med i planleggingen og hvem må informeres om det som skal skje? Hvordan vil dere informere disse?
Skriv svar i Padlet
Oppgave 9. Hvilke planer har dere for mottaket høsten 2019?
Legg spesielt vekt på de endringene dere legger opp til for å møte utfordringene dere har.
Skriv svar i Padlet Må være lagt i Padlet før 6.mars for å bli fulgt opp på nettmøtet 7.mars