Pre-sesjoner på årskonferansen 2021

Tilbake til konferansens programside
Før konferansens offisielle åpning kan vi tilby tre ulike sesjoner
Det er mange argumenter for å komme tidlig til konferansen. De viktigste er våre tre «pre-konferanse»-sesjoner. Disse vil foregå parallelt i tid og man må velge mellom de tre.
For de av dere som er relativt nye til nettverket vil vi anbefale enten kurs i Stigemodellen eller Om Kompetansenettverket. Stigemodellen er en viktig referanseramme for Nettverket. De som har hørt Sæthre tidligere, eller heller vil ha mer informasjon om bakgrunnen og målsetningen til Nettverket, kan få mye ut av sesjonen Om Kompetansenettverket. For de som føler de kjenner Nettverket og Stigemodellen fra før, har vi tilrettelagt et arbeidsseminar som sier noe mer om å opparbeide god statistikk. Men dere står fritt til å selv velge, og litt repetisjon har aldri skadet.
Legg også merke til at pre-sesjonene starter på ulike tidspunkt. Legg også merke til at alle er ferdig til klokken 11.00, slik at dere får god tid til lunsj.
Å tilrettelegge for at studentene skal lykkes – en innføring i Stigemodellen
Om Kompetansenettverk for studenters suksess i høyere utdanning
Fullføring og frafall – hva sier statistikken?

Tilbake til konferansens programside