Studentinvolvering i arealutvikling – Hvordan skape attraktive og inkluderende studentareal for et levende campus

Vi ønsker å vise frem nye studentareal, hvordan de brukes og følges opp, og hvordan vi har jobbet frem løsningsforslag og ordninger for oppfølging av disse nye arealene. Sentralt er spørsmålet om hvordan vi kan jobbe med studentinvolvering når det gjelder utvikling, vedlikehold og drift av felles studentareal.

Om innleder:

Caroline Nilstad (HF) og Thomas Kalvik (SU) jobber med psykososialt og fysisk læringsmiljø ved NTNU og koordinerer campusvert-ordningen, en gruppe studentansatte som skal utarbeide tiltak for en levende campus. Campusvert Oda Bjerkhagen vil også delta på denne presentasjonen.