W18 – Tiltak for å bedre det fysiske læringsmiljøet – attraktive arbeidsplasser og oppholdssteder for studentene

Tid: tirsdag 7. desember, klokken 12:45
Sted: Oppmøte utenfor P46

Mariann Hole, Oslo Metropolitan University – Storbyuniversitetet
Mariann har jobbet som Eiendomsdirektør på osloMet siden 2013.

Eiendomsdirektør ved OsloMet gir en omvisning på campus for å vise ulike grep institusjonen har tatt for å lage attraktive arbeidsplasser og oppholdssteder for studentene. Hvilke grep kan man ta for det fysiske læringsmiljøet for å skape gode soner som fremmer arbeidsro eller samspill for studentene?

Sammendrag

OsloMet har gjennom de siste årene hatt et særlig fokus på å gjøre førsteetasjene i våre bygg om til tilgjengelige arealer for studentene. Det skal være imøtekommende arealer som byr til enten arbeidsro og selvstendig arbeid, eller for sosiale sammenkomster og samarbeid. Eiendomsdirektør gir en omvisning på campus og går gjennom fire av våre bygg og viser de grep man har tatt i disse byggene for å skape et bedre fysisk læringsmiljø for studentene.

Stikkord

• Det helhetlige tilbudet