Kopi av Hvordan gikk mottaket og hva gjør vi fremover? – En mulighet til debriefing

Nettsamling 3. september kl.12-13 (-13.30)
På denne nettsamlingen tenker vi først og fremst at vi skal få anledning til å dele erfaringer fra årets mottak med kolleger landet rundt.
Vi vil også komme inn på hvordan vi nå følger opp videre utover høsten.
Noen aktuelle temaer er

• Evalueringsmåter
  • Mentorordninger
  • Studentforeninger
  • Digitalt studentmottak
  • Informasjon i forkant av studiestart
  • Utfordringer for fadderordninger

Du kan selv melde inn tema du ønsker å lufte via en Padlet. Du vil motta lenke til denne i bekreftelsen på påmelding til nettsamlingen.
Denne gangen vil vi ikke ha så mange innledere, men i større grad legge opp til samtaler i mindre grupper.
Plan for samlingen:
1. En kort samtale mellom programledere og noen gjester som med utgangspunkt i innspill på utfordringer fra dere i forkant
2. Diskusjon i grupper med utgangspunkt i 2 spørsmål:
a. Hva har skjedd?
b. Hvordan vil dere følge opp? Evalueringer , tiltak etc.
Gruppene vil bli satt tilfeldig sammen med 8-10 deltagere.
Vi inviterer til diskusjoner som varer frem til kl 13:00, men gir de ulike gruppene mulighet til å diskutere helt frem til 13.30 da møtet lukkes.
Nettsamlingen vil bli ledet av Svein Valle og  Øystein Strømsnes. De arbeider til daglig som  studentprest og studentvert ved Nord Universitet og Studentinord i Bodø, og har ledet flere nettsamlinger tidligere her i nettverket. De er også kjent fra podcasten Valle og Strømsnes.