Hvordan utvikle arbeidslivsrelevant utdanning – og balansere det med studentlæring?

Å balansere arbeidslivsrelevans og studentlæring er viktig, men utfordrende. Denne workshopen tok for seg hvordan man kan utvikle arbeidslivsrelevant utdanning og hvordan arbeidslivsrelevans og studentlæring kan balanseres. Innlederen startet med å dele deres erfaring fra det praksisnære emnet «bærekraftig næringsutvikling», ved Nord universitet, campus Helgeland.

Se presentasjonen fra workshopen her:

Om innleder:

Marianne Stienmo er professor i innovasjon ved HHN og underviser i bachelor i økonomi, digitalisering og forretningsutvikling og MBA i teknologiledelse ved HHN, med stort engasjement i å utvikle næringsrettet undervisning.

Marit Breivik-Meyer er førsteamanuensis ved HHN og underviser i flere emner ved og underviser i bachelor i økonomi, digitalisering og forretningsutvikling med stort engasjement i å utvikle næringsrettet undervisning.