W1 – Fadderukene – Hvordan få til et godt samarbeid for å sikre gode rusforebyggende og inkluderende miljø?
W3 – SHoT 18 og utviklingen i studenters psykiske helse – hvordan kan vi forebygge?
W4 – Kjært barn må ha god opplæring
W5 – Mentordning – fra spredte piloter til fullskala satsing
W6 – Studentassistanse i grunnkurs – Fordeler og ulemper ved gruppeundervisning
W7 – Utfordringer med å endre mottaket av nye studenter på programnivået
W8 – Hvordan få på plass gode mentorordninger?
W9 – Rekruttering av studentmentorer
W10 – Mentorering i grupper – Hvordan gjør vi det?
W11 – Vi må gjøre noe med frafallet
W12 – Valle og Strømsnes setter studenten først og fremst
W13 – Generasjon perfekt
W14 – Ensomhet
W15 – Supplemental Instruction – veiledning i regi av studentene selv
W16 – Er studentdemokratiet en nødvendig partner?