Samarbeid på tvers av fakulteter og studentorganisasjon, markedsavdeling og studentsamskipnad

Øystein A. Strømsnes, Studentvert
NORD STUDENTSAMSKIPNAD
Det hele startet i Bergen på EFYE (European First Year Experience) i 2015. Vi reiste en delegasjon på 6 stykker i fra Nord universitet og Bodø. Konferansen ga motivasjon til å starte et ordentlig samarbeid på tvers av fakulteter og studentorganisasjon, markedsavdeling og studentsamskipnad. Vi har alle våre forskjellige utfordringer med mottak av studenter, vi gjør også ting på litt forskjellige måter.
Vi ble enige om at vi trengte et felles forum hvor vi kan dele utfordringer, lære av hverandre og få koordinere mottaket på en slik måte at det blir til det aller beste for studentene.
Målet: Godt samarbeid på tvers. Studentene skal «tvinges» til å sosialisere seg de første ukene, og programmet skal være ferdig tidlig på våren.
Første semesterutvalget ved Nord universitet avdeling Bodø var satt.
Les hele teksten
Se presentasjonen