IKT og læring Vår og Høst 2025

Vårsemesteret 2025

I vårsemesteret var det emnene IKT1015, IKT1016, IKT1023 og IKT1024 som ble evaluert. Studentenes fornøydhet med emnene varierer fra 4,0 til 5,0.

IKT1023 hadde her høyeste score, mens IKT1024 hadde laveste. IKT1015 og IKT1016 hadde her 4,50.

For faglærernes formidling, veiledning og emnenes organisering varierer scoren fra 4,00 til 5,0. IKT1015 og IKT1023 scorer her høyest.


Det er små variasjoner fra foregående studieår og IKT og Læring 1 og 2 virker stadig å treffe sin målgruppe, som er undervisere/ instruktører/ opplæringsansvarlige/ kursholdere i full jobb.

Det var ingen kommentarer fra de studentene som hadde utført evalueringen.

Høstsemesteret 2025

I høstsemesteret var det emnene IKT1013, IKT1014, IKT1021 og IKT1022 som ble evaluert. Studentenes fornøydhet med emnene varierer fra 4,44 til 4,64.

For faglærernes formidling, veiledning og emnenes organisering varierer scoren fra 4,00 til 4,89.

Det er stadig kun små variasjoner fra foregående studieår og IKT og Læring 1 og 2 virker stadig å treffe sin målgruppe, som er undervisere/ instruktører/ opplæringsansvarlige/ kursholdere i full jobb.

Kommentarer under rubrikken for forbedringer vil bli vurdert sammen med den enkelte students kommentarer i refleksjonsnotatene etter mappestenging, som del av den årlige vurderingen av studieprogrammene.

[Tilbake til oversikten IKT og Læring]