P1 – Hvordan inkluderende praksis kan fremme studenters suksess
P2 – «God Stemning»-prosjektet: Fellesskap og inkludering blant studenter på Gjøvik
P3 – MentorIT – En student-til-student-mentorordning for informatikkstudenter
P4 – KvaNT – Kvalitet i utdanning NT-fak. 2019-2020
P5 – Mentorering i grupper – pilotprosjekt for etablering av mentorordning ved MatNat
P6 – Mentorordningen til Norges fiskerihøgskoles tre bachelorprogrammer fra A til Å – Hva har vi gjort og hva har vi lært?
P7 – Betydningen for målbevissthet og sosial tilhørighet for frafall i høyere utdanning
P8 – Studiestart: Hvilke faktorer er viktige for suksess i høyere utdanning?
P9 – En studie av forhold som kan ha innvirkning på studenters gjennomføring av høyere utdanning
P10 – Studentaktive læringsformer og trivsel – erfaringer fra et innovasjonskurs
P11 – Studenter med norsk som andrespråk: Veien til inkludering; bruk av studentmentorer/språkmakkere?
P12 – Bruk av studenter til utforming av nye læringsformer
P13 – Fra søker til student – hvor mange mister vi på veien?
P14 – Hva er mentorens rolle egentlig?